artykuł nr 1

INSPEKTOR W ZESPOLE DODATKÓW MIESZKANIOWYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (1 etat)

02.01.2024

Piotrków Trybunalski, 02 stycznia  2024 r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO
INSPEKTOR
W ZESPOLE DODATKÓW MIESZKANIOWYCH
MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko  został wyłoniony kandydat:

RAFAŁ STOBIŃSKI  zamieszkały: Piotrków Trybunalski

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat spełnił  niezbędne i dodatkowe wymagania oraz uzyskał wymaganą liczbę punktów  zastosowanych w postępowaniu rekrutacyjnym technikach naboru.

 

Dokument podpisany przez
Dyrektora MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
Zofię Antoszczyk

 

 

15.12.2023

Piotrków Trybunalski, dnia 15.12.2023 r.

 
DYREKTOR
         MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE
         W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

         OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
         W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE
         W PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM

INSPEKTOR W ZESPOLE DODATKÓW MIESZKANIOWYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (1 etat)

 

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo administracyjne, zarządzanie i marketing, wykształcenie średnie.  
b) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
c) staż pracy: wykształcenie wyższe – 3 lata, wykształcenie średnie – 5 lata.

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy o pomocy społecznej,
b) znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) znajomość ustawy o dodatkach mieszkaniowych
d) dobra znajomość pracy na komputerze – programy: Word, Excel, program dziedzinowy- dodatki mieszkaniowe
e) pożądane kompetencje społeczne: umiejętność współpracy w zespole, kultura osobista, komunikatywność, znajomość procedur kancelaryjnych oraz osobiste: samodzielność, organizacja pracy własnej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie decyzji administracyjnych,
b) wydawanie klientom druków wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego, pod względem ich poprawności i kompletności oraz ewidencjonowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego w rejestrze przyjętych wniosków, wprowadzanie danych zawartych we wnioskach do bazy komputerowej,
c) przygotowywanie na podstawie złożonych wniosków decyzji w zakresie prawa do dodatku mieszkaniowego,
d) sporządzanie list wypłat dodatku mieszkaniowego. Współpraca z Zespołem Księgowości w zakresie realizacji wypłat,
e) udzielanie klientom niezbędnych informacji w sprawie dodatku mieszkaniowego,
f) terminowe i rzetelne przygotowywanie wszelkiej korespondencji w zakresie prowadzonych spraw dotyczących dodatków mieszkaniowych,
g) współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka oraz z innymi instytucjami, w szczególności z zarządcą domu i administratorem w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi,
h) sporządzanie zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych,
i) kompletowanie dokumentów w związku ze składanymi przez stronę odwołaniami  od wydanych  decyzji,
j) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
k) wykonywanie innych zadań wynikających z programów  rządowych,
l) terminowe załatwianie spraw.

4. Warunki pracy na stanowisku:
a) miejsce wykonywania pracy - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w  Piotrkowie Trybunalskim,  
ul. Sienkiewicza 16a,
b) praca przy komputerze, obsługa klientów.

5.  Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie  Trybunalskim, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze   tj. w miesiącu listopadzie 2023 roku, był wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
a) własnoręcznie podpisany życiorys (CV),
b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy; zaświadczenie od   pracodawcy o zatrudnieniu),
e) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku realizacji uprawnień wynikających z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
f) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (druk oświadczenia do pobrania na stronie BIP Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie),
g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
h)  własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego),
i) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
j)  inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
k) własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające klauzulę:
 ”Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim, moich danych osobowych w celu  przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko Inspektora w Zespole Dodatków Mieszkaniowych. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Jednocześnie potwierdzam otrzymanie informacji, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy Próchnika 34, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel.: +48 (44) 733-90-03, fax: +48 (44) 733-90-03, e-mail mopr@mopr.piotrkow.pl;
  2. wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez formularz kontaktowy na stronie www.mopr.piotrkow.pl; pod e-mailem iod@mopr.piotrkow.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. b, g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku zatrudnienia: dołączone do akt osobowych, mw przypadku kandydatów do pracy, którzy w procesie rekrutacji zakwalifikowali się do dalszego etapu i zostali umieszczeni w protokole, będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim tj. 10 lat;
  6.  posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody przetwarzania danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
  8. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z: Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych lub brak możliwości zawarcia umowy o pracę;
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. ”


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka pokój nr 20,
ul. Próchnika 34, 97-300 Piotrków Tryb. - od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 z dopiskiem:  „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Zespole Dodatków mieszkaniowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie” w terminie do dnia 28.12.2023 r. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów aplikacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nabór realizowany jest zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim, z którym można zapoznać się w siedzibie MOPR pok. 25 – od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Próchnika 34.

 

Załączniki:

1. Kwestionariusz osobowy

2. Oświadczenie RODO