artykuł nr 1

PODINSPEKTOR W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (1 etat)

07.02.2024 r

Piotrków Trybunalski, 07 lutego  2024 r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA STANOWISKO PODINSPEKTOR

W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

 

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wyłoniona kandydatka:

 

Justyna Żerek zamieszkała: Piotrków Trybunalski

 

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

 

Kandydatka spełniła  niezbędne i dodatkowe wymagania oraz uzyskała wymaganą liczbę punktów
w zastosowanych w postępowaniu rekrutacyjnym technikach naboru.

 

 

 

                                                                                              Dokument podpisany przez

Dyrektora MOPR w Piotrkowie Trybunalskim

                                Zofię Antoszczyk

 

 

 

 

 

23.01.2024 r.

 

Piotrków Trybunalski, dnia 23.01.2024 r.

 

 

 DYREKTOR

MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE

W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

 

OGŁASZA NABÓR

                                              NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                                                  W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE
                                                        W PIOTRKOWIE  TRYBUNALSKIM

 

 

PODINSPEKTOR

W ZESPOLE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

 (1 etat)

 

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie.  

b) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach  samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530),

c) staż pracy: wykształcenie wyższe – 2 lata, wykształcenie średnie – 3 lata.

2. Wymagania dodatkowe:

a)  znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych,

b)  znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,

c)  znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,

d)  znajomość ustawy o Karcie Dużej Rodziny,

e)  dobra znajomość pracy na komputerze – programy: Word, Excel,

f) pożądane kompetencje społeczne: umiejętność współpracy w zespole, kultura osobista,
  komunikatywność, znajomość procedur kancelaryjnych oraz osobiste: samodzielność, organizacja
  pracy własnej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • porządzanie decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych,
  • prowadzenie spraw związanych z opłacaniem składek społecznych i zdrowotnych świadczeń rodzinnych ( Płatnik),
  • udzielanie informacji na temat realizowanych świadczeń,
  • sporządzanie list wypłat dotyczących świadczeń rodzinnych,
  • sporządzanie sprawozdań z pracy Zespołu Świadczeń Rodzinnych,
  • archiwizowanie dokumentów w prowadzonych sprawach,
  • współpraca z innymi zespołami MOPR w sprawach związanych z przyznawaniem świadczeńrodzinnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu przyznawania świadczenia„Za życiem”,
  • terminowe załatwianie spraw.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

  a) miejsce wykonywania pracy - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w  Piotrkowie Trybunalskim, 
  ul. Sienkiewicza 16a,

  b) praca przy komputerze, obsługa klientów.

5.  Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie  Trybunalskim, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze tj. w miesiącu grudniu 2023 roku, był wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  a)  własnoręcznie podpisany życiorys (CV),

  b)  własnoręcznie podpisany list motywacyjny,

  c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów),

d)  kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (świadectwa pracy; zaświadczenie od  
  pracodawcy o zatrudnieniu),

e)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku realizacji uprawnień
  wynikających z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),

f) własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (druk oświadczenia do pobrania na stronie BIP
  Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie),

g) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

h)  własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wyłoniona w naborze przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązana jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego),

  i) własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
  o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  j)  inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  k) własnoręcznie podpisane oświadczenie zawierające klauzulę:

  ”Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym  jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim, moich danych osobowych w celu  przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko podinspektora w Zespole Świadczeń Rodzinnych. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Jednocześnie potwierdzam otrzymanie informacji, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie z siedzibą
    w Piotrkowie Trybunalskim przy Próchnika 34, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel.: +48 (44) 733-90-03,
    fax: +48 (44) 733-90-03, e-mail mopr@mopr.piotrkow.pl;
  2. wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych przez formularz kontaktowy na stronie www.mopr.piotrkow.pl; pod e-mailem iod@mopr.piotrkow.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. b, g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku zatrudnienia: dołączone do akt osobowych,
    w przypadku kandydatów do pracy, którzy w procesie rekrutacji zakwalifikowali się do dalszego etapu
    i zostali umieszczeni w protokole, będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim tj. 10 lat;
  6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody przetwarzania danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
  8. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z: Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych lub brak możliwości zawarcia umowy o pracę;
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. ”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka pokój nr 20,
ul. Próchnika 34, 97-300 Piotrków Tryb. - od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530  z dopiskiem:  „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor Zespole Świadczeń Rodzinnych
w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie”
w terminie do dnia 05.02.2024 r. Za datę doręczenia uważa się datę wpływu dokumentów aplikacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piotrkowie. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nabór realizowany jest zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim, z którym można zapoznać się w siedzibie MOPR pok. 18 – od poniedziałku do piątku w godz. 730 - 1530. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.mopr.piotrkow.pl) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Próchnika 34.

 

Załączniki:

1. Kwestionariusz osobowy

2. Oświadczenie RODO